سلااااااااااااااام طولانی .........
 
درباره وبلاگ


سلام اینجا واسه وقتاییه که نمیتونم به کسی بگم حتی خودش ..... شاید یه روزی یه جایی یه کسی پیدا شه و اینجارو نشونش بده .....
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 15
بازدید کل : 21072
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

من و ...
وقتی به هیچکس نمیتونم بگم ....




سلااااااااااااااااام ..... یه سلام طولانی واسه انقد غیبت ...... معمولا دیر که میام ینی اوضاع رو به راهه!!  ولی نه واقغا این بار اینطور نبوده ..... همه چی انقد به هم بوده که دیگه واقعا واسه خودمم قابل تشخیص نیس که اینی که الان هست خوبه یا بد!!!

فقط دلم به بودنش خوشه ...... به اینکه هست ..... فقط هست و گرمتر از قبل به نظر میرسه و در ارتباط با من جدی تر!!! ولی باورش نمی کنم ..... متاسفانه ....

خیلی دلم میخواد چیزاییو رو که میگه باور کنم ..... باور کنم که راسته ..... ولی نمیتونم .... یه چیز درونا مانعمه ..... اعتمادی که از بین بره به این راحتیا برنمیگرده ..... و این خیلی حس بدیه ..... حس بی اعتمادی ....

 

 

پرنده ای که رفت، بگذار بــــرود . . .


هــوای ســرد بــهــانــه است . . .


هــوای دیــگــری در ســر دارد . . .

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







یک شنبه 20 مرداد 1392برچسب:, :: 16:0 ::  نويسنده : یه کوچولو